Regler och villkor
Reklamation:
Vid eventuell defekt på vara vänlig kontakta oss på Nyli. +46 522 - 646 646 eller order@nyli.se.
Vid kontakt via mail var vänlig skriv med följande:
- Ordernummer
- Artikelnummer
- Beskrivning av defekt
Vi tar emot och kontrollerar den defekta varan hos oss och beslutar om reklamationen är godkänd eller ej. Vid godkänd reklamation sänds produkt vidare till leverantör. Leverantören beslutar sedan om varan skall repareras eller om en ny produkt skall skickas.
Frakt bekostas i första led av er, blir reklamationen godkänd övergår fraktkostnaden till ett tillgodobelopp för er att erhålla hos oss.
Vid transportskada gör en anmärkning hos transportören vid mottagandet av paket. Stärk gärna paketets defekt med att ta ett fotografi, gör gärna dessamma med eventuell produktskada. Vilket underlättar hela reklamationsprocessen och ger er större möjligheter att få korrekt ersättning och snabbare hjälp.
Om eventuellt en returförfrågan skulle uppstå var vänlig ring: +46 522 - 646 646